منتدى اميرة
اهلا بيكى يا اميرة
تم غلق هذا المنتدى و انشاء منتدى اخر Vb و بنفس الاسم
و اذا كنتى ترغبين فى التسجيل فى المنتدى VB سوف يتم تعينك مشرفة على الفور
http://princesgirls.3bra.net/vb/
منتدى اميرة
اهلا بيكى يا اميرة
تم غلق هذا المنتدى و انشاء منتدى اخر Vb و بنفس الاسم
و اذا كنتى ترغبين فى التسجيل فى المنتدى VB سوف يتم تعينك مشرفة على الفور
http://princesgirls.3bra.net/vb/
منتدى اميرة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» يا جماعة المنتدى دة خلاص انسوه
امي سر عذابي في الدنيا Emptyالأربعاء يوليو 23, 2014 1:56 am من طرف امنة

» كيفية وضع صورة فى المنتدى مهم جدا للعضوات الجديدات
امي سر عذابي في الدنيا Emptyالخميس مايو 15, 2014 2:34 pm من طرف Admin

» ممكن تدعو و تساعدوا اذا فية الامكان
امي سر عذابي في الدنيا Emptyالأربعاء يوليو 31, 2013 4:31 pm من طرف ريلاكس*

» القبر ينادي 5 مرات..................ادخلوا يا بنات واتعظوا
امي سر عذابي في الدنيا Emptyالأحد يوليو 28, 2013 10:39 pm من طرف ريلاكس*

» لانملك غيرها؟فالنقل
امي سر عذابي في الدنيا Emptyالأحد يوليو 28, 2013 10:37 pm من طرف ريلاكس*

» عايزة تفوزى بحب الله ومغفرته
امي سر عذابي في الدنيا Emptyالأحد يوليو 28, 2013 10:36 pm من طرف ريلاكس*

» الأجوووووور المضاااااعفة
امي سر عذابي في الدنيا Emptyالأحد يوليو 28, 2013 10:35 pm من طرف ريلاكس*

» وداعا للسحر والعين والحسد
امي سر عذابي في الدنيا Emptyالأحد يوليو 28, 2013 10:34 pm من طرف ريلاكس*

» متنفس خاص لكل مهموم
امي سر عذابي في الدنيا Emptyالأحد يوليو 28, 2013 10:33 pm من طرف ريلاكس*

المواضيع الأكثر شعبية
خلطة تطويل الشعر في اسبوع , اسرع خلطة تطويل شعر
صور بنات كول و كيوت جامدين موت^^
اجمل صورررررررررر انمى بالدنيااا
مواضيع عن الأساطير الرعب و السحر و امور ما وراء الطبيعة
عكس عكاس (كرتون للكبار فقط) - تفيي
فساتين زفاف رررررررروعة موديلات 2014
نكت تضحك ههههههه
صور اكسسوار شعر روعة
طرق لعمل تسريحات شعر بسهولة
فساتين سهرة طويلة موضة
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Admin
امي سر عذابي في الدنيا I_vote_rcapامي سر عذابي في الدنيا I_voting_barامي سر عذابي في الدنيا I_vote_lcap 
ريلاكس*
امي سر عذابي في الدنيا I_vote_rcapامي سر عذابي في الدنيا I_voting_barامي سر عذابي في الدنيا I_vote_lcap 
رحمة
فاطمة روشة
Mr.White
big boss
mayar mostafa
امنة
عالم الانثى
امل العرب
المواضيع الأكثر نشاطاً
ask any thing
عمل تصميم
اجمل صورررررررررر انمى بالدنيااا
عضوة جديدة
انا رشحت نفسي علي كرسي الاعتراف ولاي بنت عايزة تسالني اي سؤال تتفضل
كيكة الموز بالجلاصاج اشهى و الذ وجبة
واحد بيهددني بصور وفيديوهات
انا عضوة جديدة
قلب نورانى
شات (انتى عتكلى اية النهرضة)

امي سر عذابي في الدنيا

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
رحمة
عضوة VIP
عضوة VIP
رحمة

امي سر عذابي في الدنيا Empty
مُساهمةموضوع: امي سر عذابي في الدنيا   امي سر عذابي في الدنيا Emptyالثلاثاء يوليو 16, 2013 4:25 pm

باختصار امي تفرق في المعامله بيني وبين اخواتي المتجوزين امي باجي اعاتبها تتخانق معايا كلمتها بكل لغات الدنيا ما بتفهمش ولا بتحس والله مالقيت الفاظ احسن من دي علشان اوصفها اب متوفي ما حدش بيديني فلوس خالص وبصرف علي نفسي اوقات بعاتبها تقوم تطردني من البيت طب اروح افين معامله جافه وماحدش يقولي عامليها كويس لاني بالفعل معاملها كويس لحد ما خلالالالالالالالالالالالالالالاص بنهار وبفقد اعصاب وممكن اشتمها مره زمان كنت مخطوبه من خمس سنين ما كنتش بتقول لخطيب تعالي ولا تسال فينا خلصت شقتك ولا لا لحد قبل الفرح بشهر قالي انا عايز اجي اتعزم طول الايام اللي فاتت بفطر بره واقول لاهلي اني باجي عندكم في المره دي اهله عايزين وامي مش ساله فيه وهي في دنيا تانيه اهلاوا اتخانقوا معانا وقالول دي مالهاش بيت مينفعش تاخدها اصل انا كنت رحاله من بيت امي علشان متزوجه لبيت اختي لبيت اخي وفي كل البيوت مبكنش اكتر من خادمه لا والله اقل يمكن الخادمه بتاخد فلوس استحمل مراراه الايام وكنت بحب خطيبي لحد ما اللي حصل حصل واتفركشت الجوازه وان اتهدمت نفسيتي زي الزفت مش قادره انس فضلت احلم باليوم اللي هيكون لي بيت وراجل والله ما كنت اتمني اجيب اطفال اتمنيت الستر وحد يطبطب عليه ويشيل مسئوليتي وخلاص ولا حتي اتمنيت افرح لحد دلوقتي وامي بتودي لاخواتي مواسم وبتعزمهم في رمضان بموت والله ماحدش حاسس بيه بتسال عن متزوجين وكنت محتاجه عزومه استر بيها استخسرتها فيه غير باه جوز امي اللي كان بيقوم اخويا علشان اسيب خطيب علشان ما بقاش احسن من بنته غير اخواتي اللي نفسيتي تعبت واشتيكيت لخطيب بيعاتبهم قالولوا دي كداااااااااااااااااابه اوعي تصدقها كل الدنيا وقفت قصادي علشان كنت بتمني الستر دلوقتي باه ما بيجليش حد خالص كرهت امي بدعي عليها واحيانا بشتمها كرهت اخواتي ونفسي بفكر اقتل نفسي واترحم من التشرد لو امي ماتت او طردتني من الايام احسن من بهدله الشوارع وسني كبر وربنا اعلم بحالي لما بشوف ولاد اخواتي اتجوزوا وخلفوا اتنين كمان مش واحد وانا حتي كمان مش مخطوبه
انصحوني ادعولي مش عارفه اقول ايه ياريت الاداره تثبت موضوعي لعلي وعسي ربنا يفرج كربي بسبب دعوه من قلب اخت لي هنا والله امي كمان بتحرم عليه اللبس والاكل اللي بجيبوا لنفسي من فلوسي ولو جبت حاجه في الجهاز بتسمم بدني مش عارفه اتعامل معاه خالص ولا ارضيها منك لله يامي
بس اللي يخش يجرحني بلاش احسن ويخرج من الموضوع وشكرا لي
كاتب هذه المساهمة مطرود حالياً من المنتدى - معاينة المساهمة
Admin
Admin
Admin

امي سر عذابي في الدنيا Empty
مُساهمةموضوع: رد: امي سر عذابي في الدنيا   امي سر عذابي في الدنيا Emptyالثلاثاء يوليو 23, 2013 2:22 pm

big boss كتب:

انتى متجوزه ولا لا

حيرتينى فى امرك

بصى يا رحمه مفيش حد يقدر يقةويكى على مامتك

مهما عملت

دى امى فعمليها بالحسنى و اعملى انتى الى عيزاها

و سبيها ع الله

ربنا يوفقك ان شاء الله

دة الصح باذن اللة
https://princes.hooxs.com

امي سر عذابي في الدنيا
صفحة 1 من اصل 1